sâmbătă, 5 februarie 2011

...





( Mici fragmente din realitatea nemediată )

- “Aceala cari mi-o promis cî mă omoarî, i-am mâncat azi coliva, așa cî sî-mi” ( urmează, cum bine vă închipuiți o înjurătura descriptiv – analitică la adresa defunctului, pe care regulile bunei cuviințe spun că n-ar trebui reprodusă aici, așa că rămâne la latitudinea imaginației fiecăruia ).
Așa de tare îmi "place" filosofia proaspătului participant la funeraliile dușmanului său de altă dată, încât îi scriu unui amic un semeseu cu replica mai sus citată.
Îmi termin berea, fără alcool, cu oarecare teama, și-mi mut așteptarea în altă parte; individul, aflat la masa vecină, emană agresivitate prin toți porii, așa că mă gândesc, precaut (după ce-mi aruncă și vre-o două priviri duioase când observă că par interesat de discuția lui) că oricine poate avea de suferit prin simpla vină a proximității.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu