luni, 21 noiembrie 2011

...


 

"Dragă mamă,
m-am măritat aseară, am doi copii, Eufrosina şi Termopan, şi mâine mă duc la vot. Sobrietate.
Dragă mamă, cum o mai duci? eu sunt bine. eu sunt bine. aproape nu mai am vânătăi pe stânga, iar pe dreapta s-ar putea să nu mi-o mai taie. în câteva luni, venele vor fi intacte. nu mai simt acele. şi-n ochi morfina se vede doar dacă
te uiţi atentă atentă.
Dragă mamă, uite... mâine iau bacul. am spălat rufele şi-am dat cu aspiratorul.
Dragă mamă,  soţul meu ar vrea să te cunoască. mi-a promis să-nchidă ochii.
trebuie doar să întinzi mâna.
Dragă mamă,  Eufrosina şi Termopan au minţit pentru prima dată au spart o vază şi-au ascuns-o după dulap.
Dragă mamă, tocmai am fost înştiinţată că nu am luat bacul la sport. Sunt optimistă. Mai am şanse să-l iau la toamnă.
Dragă mamă, Eufrosina a spus azi primele ei cuvinte. Mi-a spus să-ţi spun că te salută.
Dragă mamă,  Termopan a mai spart o vază, după cum m-ai învăţat am măturat pe jos. Sincer, nu ştiu ce să mă mai fac cu el.
Dragă mamă, cad frunzele.
Dragă mamă, Se pare că nu voi lua niciodată bacul. mai bine dădeam la istorie.
Dragă mamă, azi mi-a dat prima palmă. eu i-am răspuns cu un pumn.
mă doare pumnul ce-i drept, da’ şi-a meritat-o nenorocitul.
Dragă mamă,  divorţez.
Dragă mamă,  nu mai am ţigări. deşi nu fumez am simţit nevoia să-ţi spun
lucrul ăsta.
Dragă mamă, Eufrosina şi Termopan sunt în clasa întâi. sunt aşa mândră de ei.
ar trebui să-i vezi.
Dragă mamă, Termopan a luat bacul cu 10, Eufrosina a dat la istorie şi l-a luat cu zece cincizeci.
Dragă mamă, deschide ochii. lumea se schimbă, iar eu nu cred în schimbări.
Dragă mamă,  e ultima dată când îţi scriu. echilibrul e un semn de circulaţie.
aşa a spus tata. Cum „Cine e tata?” ??
după 19 ani de zile ar trebui să ştii."
Telegrame
Viorica Schipor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu