marți, 16 noiembrie 2010

Intro



 


- Blog?
- Blog.
- Da...parcă spuneai că nu îți plac blogurile.
- Așa spuneam?
- Deci de ce iți faci?
- Păi...dacă toată lumea are...
- De când faci tu ce face toată lumea?
- Nu fac...
- Și-atunci?
- Mai fac și eu excepții, nu; până la urmă excepțiile confirmă regula, poftim.
- Bine, bine. Banală expresie; și ce-o sa pui pe el?
- Păi… Cuvinte. Sunete. Și imagini; așa scrie și sub titlu.
- Aha. Ce imagini?
- Ale mele...fotografii.
- Și ce cuvinte?
- Ale mele...ce-mi mai trece prin minte; și ale altora, da cu citat.
- Și...ce sunete?
- Ale...nu ale mele...melodii; ale ălora de-mi plac mie.
- Și...la ce bun?
- Cum la ce bun?
- Ei...pentru ce ți-l faci; blogu adică?
- …(ridic din umeri)
- Cum, nu știi?
- Ei...de parcă n-ai ști de ce-și face lumea blog...

PS:  "Blog - site web ce conține un jurnal cu gânduri, opinii, experiențe, fotografii,  adesea cu link-uri oferite de cel care-l scrie; varianta scurtă a lui weblog; anul în care a fost utilizat prima dată: 1999 " 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu