marți, 28 decembrie 2010

Călăuză



 


- Nu…nu te opri; înainte.
- Dar nu vreau să ies; e cald și bine aici.
- E, însă nu mai poți sta; trebuie să ieşi.
- Dar să-nvăț să mă țin pe picioare întâi. Noroc cu mama și tata…
- Invaţă, apoi înainte.
- Dar nu știu încotro.
- Nu contează; tot înainte.
- Dar ceilalți copii sunt răi cu mine.
- Chiar dacă...Nu te opri. Înainte.
- Dar vreau să mă mai joc puțin...
- Altadata; acum înainte.
- Dar colega de clasă pe care o iubesc e cu altul.
- O fi, dar tu trebuie mergi înainte.
- Dar... vreau un măr. Nu trebuia să fie un măr?
- ...
- Dar nu mai știu ce vreau...
- Ei, hai... înainte.
- Dar vreau să mă mai distrez și eu.
- O să ai timp, deocamdata înainte.
- Dar meseria asta nu-mi place. Da...știu ce o să zici...
- ...înainte.
- Dar nu mă mai înțeleg cu nevasta.
- Se mai întâmplă...înainte.
- Dar au murit bunicii mei. De ce ? Pot să plâng ?
- Nu contează; înainte.
- Dar nu mai știu cine sunt...
- O să-ţi treacă...înainte.
- Dar copiii mei nu mă ascultă...și cresc așa repede.
- Asta e...înainte.
- Dar nu mai am timp de nimic pentru mine.
- O să ai... înainte.
- Dar...vreau un măr. Nu trebuia să fie un măr?
- ...
- Dar mama e bolnava.
- N-ai ce face... înainte.
- Dar nu mai am bani.
- Niciodată no sa ai destui; înainte.
- Dar parcă nu așa mi-am imaginat eu viața...
- Ți se pare...înainte.
- Dar am obosit...am nevoie de o pauză.
- Nu acum; înainte...
- Dar nici părinții mei nu mai sunt. Nu mai vreau.
- Trebuie. Înainte...
- Dar... e ciudat: am părul alb. Și parcă stau prea mult prin spitale....
- E normal; înainte.
- Dar cum s-au schimbat toate; ehe...pe vremea mea...
- Înainte.
- Mi-e greu; noroc cu nepoții...deşi și ei mă supără de multe ori.
- Trece...dar mergi înainte.
- Dar...acum s-a dus și ea; după atâția ani doar împreună...nu cred că mai știu să trăiesc singur.
- Totuși... înainte. 
- Dar...vreau un măr. Nu trebuia să fie un măr ?
- ...
- Bine...dar e întuneric...n-ar trebui să văd o lumină acum ?
- Nu știu; oricum înainte. Tot înainte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu